Vi har ulike lokaler til utleie, spør oss gjerne om hvilke lokaler som passer til ditt arrangement.
Strandplattingen
Unikt utendørs lokale helt i vannkanten, med egen strandhytte og brygge. Plass til ca 25 pers ute. 10-12 inne i hytta.
Felleskjøkkenet
Felleskjøkkenet på campingen er også innredet som møtelokale. Inne er det plass til 15 pers. Ute sitter man tørt under markise med varme. Plass til ca 30 pers.
Bedhuset
Det gamle bedhuset på plassen er renovert til selskaps og konferanselokaler. Storsalen kan dekkes til 60 pers, mens tilhørende lillesal rommer 30. Salene kan slås sammen til ett stort selskap. Begge lokalene har fibernett og projektor og tilhørende nytt kjøkken.
Danseplattingen
I vannkanten ligger plattingen hvor bryggefestene holdes. Skal dere nyte medbrakt mat leier dere denne. Bruk av kjøkken og grill medfølger i prisen.
Kirkeng Camping & Event

Aremarkveien