Hytter/Leiligheter
Caravan/Bobil
Kirkeng Camping
- familiefavoritten helt nede ved vannkanten!
Book hytte, leilighet eller campingplass
Kirkeng Camping er en familievennlig camping i naturskjønne omgivelser, med sandstrand og bademuligheter ved Aremarksjøen. Campingplassen har ca 100 sesongplasser med mulighet for døgnplasser ved vannet for bobil og caravan. Vi har koselige 4-stjerners utleiehytte-/leiligheter og hytter ved vannet med enklere standard, og tilbyr også et nyoppusset, moderne serviceanlegg med flislagte familierom og vaskerom.
Aktiviteter for alle.. Rett i nærheten!
Du må ikke reise langt for å få opplevelser! I tillegg til alle aktivitetene vi har her på Kirkeng, er det også en rekke andre severdigheter og aktiviterer ikke langt unna. Her er et lite utvalg :
- Klatring på Grensen (42km)
- Fredriksten Festning (29km)
- Nordby Shoppingcenter (47km)
- Brekke sluser (22km)
- Strømsfoss (8km)
Kirkeng - Barnas favoritt
For de aller minste har vi lekeplass med trampoliner, husker, lekeapparater og mulighet for leie av tråbiler. Stranda vår er dessuten svært barnevennlig. også for de helt minste barna. Det er ikke rart barna ønsker seg tilbake til Kirkeng!
Linker
Arrangement